czwartek, 2 sierpnia 2012

Wiadomość ;P

                 Witam, witam, witam!! Matko, jaki ja mam dzisiaj dobry humor. A dlaczego? BO OKAZAŁO SIĘ, ŻE NIE JADĘ NA OAZĘ!!! Wiem, powinnam płakać i chodzić beznadziejnie przybita, ale ja nie jestem normalna!! Matko skaczę z radości :D :D :D!!! Bosh, jak się cieszę. Przepraszam, że nie dodawałam rozdziałów, lecz korzystałam z wakacji (i to aż za dużo XD). I dzisiaj też raczej się nie pojawi. ;(. Wybaczcie. Prawdopodobnie dodam jakiś w niedzielę wieczorem lub w poniedziałek. Zaczęłam pisać, lecz nie dokończyłam, ale uwierzcie będzie się działo ;P. Jak najszybciej nadrobię też Wasze blogi. Dokładnie jutro już 3 miesiące jestem na bloggerze O.O. Tak szybko? Dziękuję za 11 komentarzy pod ostatnim!! Kocham Was ;)
Anka ;)
♥♥♥

2 komentarze:

  1. To czekam na ten rozdział Kochanie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. juz nie moge sie doczekac rozdzialu ^^
    ale z wakacji trza korzystac : )
    ^^

    OdpowiedzUsuń