czwartek, 3 maja 2012

Notka o mnie i bohaterowiee ;)

Hej, mam na imię Anka mam 16 lat i postanowiłam założyć bloga, ale co z tego będzie to nie wiem. Mam nadzieję, że ktoś w ogóle będzie czytał te moje wypociny. Piszę, ponieważ uwielbiam zespół The Wanted.

a oto bohaterowie mej zmyślonej opowieści:

Anka (16l.)
Jest zwariowaną osobą, lecz żeby się o tym przekonać, trzeba ją poznać. Od niedawna mieszka w Londynie, gdzie przeprowadziła się razem z rodzicami, babcią i młodszą siostrą. Kocha pływać, lubi rysować ale nie twierdzi, że potrafi. Jest miła i pomocna.

Zespół The Wanted: (od prawej) Siva Kaneswaran (23 l.), Tom Parker (23 l.), Nathan Sykes (18 l.), Max George (23 l.), Jay McGuinness (21 l.). Zakręcone chłopaki, tworzą świetne kawałki, które wpadają w ucho.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz